wtorek, 4 września 2012

Jestem, żyję i ogłaszam rocznicowe candy z niespodzianką!

Choć ostatnimi czasy można było mieć co do tego wątpliwości, to żyję i mam się fantastycznie. Przyznaję ze skruchą, zaniedbałam blogowy świat wręcz karygodnie, a przecież choć nie mam nic swojego do pokazania, to mam się czym pochwalić! Blogowe koleżanki sprawiły mi masę niespodzianek i nie mogę już dłużej być samolubem i pozwolić, żeby otrzymane skarby cieszyły tylko i wyłącznie moje oczy. Jutro pokażę Wam wszystkie cudeńka, którymi zostałam obdarowana. Jedne piękniejsze od drugich i wszystkie na honorowych miejscach w moim domu.

I jeszcze jedno, o mały włos przegapiłabym nie tylko wygraną w candy u FreubelFee (!!), ale i rocznicę mojego własnego blogaska!

Zatem wszem i wobec obwieszczam, co następuje: 

Niniejszym otwieram zapisy na moje Pierwsze Rocznicowe Cukiereczki. Wygrana będzie niespodzianką, ale wszystkich chętnych do udziału w zabawie proszę o podanie w komentarzu swojego ulubionego koloru, a ja ze wszystkich sił będę się starała uwzględnić Wasze preferencje.

 

Zasady są proste. Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem z uwzględnieniem uwagi o ulubionym kolorze komentującego i umieścić info o candy na swoim blogu. Zapisywać można się do dnia moich własnych urodzin, tj. do 30. października, w ten sposób wyjdzie mi urodzinowa konstrukcja klamrowa ;P Losowanie i ogłoszenie wyników planuję przeprowadzić dnia następnego. To  na dziś tyle, niech Was wyłaskoczą motyle :D

44 komentarze:

  1. Witam po przerwie!! Z chęcią się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No witamy:) oczywiście się zapisuję na candy, szczerze to mnie tez nie było ostatnio na blogowym świecie, ale już powróciłam i ciesze się,że Ty również:) Czekam na wyniki a mój ulubiony kolor to FIOLETOWY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło znów się "zobaczyć" i przeczytać, z wielką przyjemnością zapisuje się na cukieraska co do koloru to chyba turkusowy ostatnio najwięcej mi w głowie szumi. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Hurra!! Karolcia wróciła :))) Z ogromną przyjemnością zapisuję się na niespodziankę w kolorze zielonym lub czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę odpoczynku od blogowania nikomu nie zaszkodzi, ale miło, że znów jesteś z nami. Ustawiam sie w kolejeczce i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochanie witamy i czekamy na nowości.
    Ja się nie zapisuję, bo nic ostatnio nie mogę wylosować :(
    Ale pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony kolor to fuksja i eozyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jest zguba! ;oP
    Zapisuję się! A mój kolor to oczywiście turkusowy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak fajnie, że wracasz, cieszę się bardzo!
    Ja też powoli wracam do codzienności, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  10. tak to jest, że czasami trzeba odpocząć od tego wirtualnego świata...

    zapiszę się na Twoje candy, bo uuuuwielbiam niespodzianki.
    Mój kolor?? Chyba żółty

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj do nas wracaj! Wszystkiego dobrego z okazji blogowej rocznicy, wielu kreatywnych lat!

    Mój ulubiony kolor(y): pomarańczowy (i fioletowy)

    A niespodzianka w Twoim wykonaniu jest z pewnością miła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam przez przypadek, ale chętnie zostanę na dłużej i także stanę w kolejce po niespodziankę :). Konkretnych ulubionych kolorów chyba nie mam, ale bardzo podobają mi się kolory pastelowe :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce:) Twoje prace są powalające w każdym kolorze! Gratuluję wyobraźni i talentu!:)))

    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe rzeczy robisz. Chętnie będę zaglądać :) Mój kolor to zielony, ale lubię też inne: czerwony, różowy, błękitny, biały i fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się do Candy :)
    uwielbiam kolor fioletowy :)
    banerek u mnie na blogu: http://madziarka.blox.pl/html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Także ustawiam się w kolejce, bardzo spodobał mi się Twój banerek :) Jeśli chodzi o kolor... Uwielbiam wszystkie, ale mam ostatnio "nastrój" na rzeczy pudrowo-różowe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z chęcią się dopisuję:)
    niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to jestem i ja...Nie przepuszczę nawet najmniejszej szansy na drobiazg od Ciebie w czerwonym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wkomponuję się w kolejkę ze wskazaniem na fiolety i turkusy we wszelkich odcieniach.
    Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię niespodzianki:) śliczny banerek:) a ulubiony kolor to niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuje się z kolorem niebieskim . :)
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    -niebieski
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że popularny jest niebieski, a ja wolę jego odcień MIĘTOWY ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale :)z wielka przyjemnością zapisuję się z kolorem czarnym :)
    kotlewska@op.pl
    pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Och, bardzo lubię niespodzianki i chętnie się zapiszę na Twoją :).

    Moim ulubionym kolorem jest brązowy.

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawię się i ja w kolejce :-)
    lubię kolor beżowy :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też pomarzę o drobiazgu w czerwieni, uwielbiam niespodzianki;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ kolorowo :))) I ja się dołączę do tego kolorowego grona = a mój ulubiony - brąz, czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też się ustawiam w kolejce. Chyba lubię większość kolorów, ale może...koralowy:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Uwielbiam kolor niebieski w każdym jego odcieniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością ustawię się w kolejce do losowania. Moim ulubionym kolorem jest niebieski.
    Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com
    p.s. banerek umieściłam w zakładce bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. ło Matko, jak tu u Ciebie pięęęęknieeee. Miło byloby zdrobyć jakikolwiek wytór Twych łapek. Z przyjemnością wiec gram o COŚ w kolorze pomarańczowym
    Pozdrawiam Maszynke Losujaca i szczerze podziwiam.
    ewa
    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ tu ładnie. Ustawiam się w kolejce, a mój ulubiony kolor to czerwony, czarny, beżowy... różnie to bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Moim ulubionym kolorem jest niebieski.
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tez się z chęcią dopisuje:-)))
    Mój kolor to czerwony lub biały.

    e-mail: anna.marianna@vp.pl

    pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuję się :)
    Mój ulubiony kolor to różowy i czarny
    e-mail : kkaarrcciiaa@gg.pl
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chwytam zaproszenie, obserwuję i zapisuje się :) Banner w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem jak najbardziej chętna, banerek już umieszczam na blogu, a co do koloru to niebieski ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tez wezmę udział:) z okazji urodzin 100 lat:)
    mój blog http://bajkowechwile.blogspot.com
    a ulubiony kolor - malinowy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z urodzinowymi najlepszymi życzeniami się dopisuję!
    I mój ulubiony fiolet (z niebieskim na drugim miejscu) wpisuję.
    A banner na blogu linkuję: http://mamaniusia.blogspot.com/
    I nie czuję, że rymuję :-P

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako : Nik uśka
    Baner : W zakładce "Konkursy"
    E-mail : nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Also I would like sign up for these super candy.
    yellow
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  43. Ideally, you should design your garden using urban permaculture
    techniques. Her passion was her work and she had little energy at the end of
    the day to focus on preparing good food. Never wanting to run from challenge however this study set about trying to get a realistic picture of what it means to be a smallholder today.

    OdpowiedzUsuń