poniedziałek, 20 maja 2013

Wycieczka do parku

 Wycieczka to słowo leciutko na wyrost, bo do parku mam trzy minuty piechotą, ale już wyjaśniam, że zachęcona wiosennym wybuchem kolorów skusiłam się na wypad do kolejnego parku. W sumie na spacerze spędziłam pół dnia. Nie ma to jak łagodne popołudniowe słońce, wyludnione parkowe alejki i ożywiona wiosną przyroda. Pięknie było, szkoda, że tak krótko, bo dziś za oknem znów dżdżysto-jesienna aura. Na szczęście w kuchni ciągle jeszcze czeka na mnie upieczone w sobotę drożdżowe z rabarbarem i kruszonką. Mniam! Do tego szklanka ciepłego mleka i kpię sobie z deszczu, wiatru i niskiej temperatury :)
   Buziaki i spokojnego popołudnia! No i do następnego wpisu. Dziękuję, że o mnie pamiętacie :*







14 komentarzy:

  1. W końcu trzeba się było dotlenić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem te 3 minuty to za daleko :) fajnie,ze wybyliscie :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mieć tak blisko park :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kolorowo i optymistycznie było na spacerku . Widać miłość kwitnie ( ostatnia fotka ) , u mnie gołąbki już mają dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu tak pusto kochana ???
    u mnie więcej wpisów choć teraz czasu nie mam na nic :)
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś, bo u mnie też notoryczny brak czasu. Mam 10-tygodniowego Syneczka, bardzo schorowanego, pół życia spędził w szpitalu. Nie mam głowy do blogowania, ale liczę, że niebawem choróbska odpuszczą, a ja będę mogła wrócić do robótek i do Was kochane moje. Buziaki!

      Usuń
  6. Kochanie po pierwsze gratuluje. po drugie bardzo mnie zasmuciłaś :( aż serce mnie boli. :[ mam nadzieję, że maluszek wyzdrowieje i wrócicie do domu. Matko taka kruszynka i tyle w szpitalu :( eh
    bardzo bardzo mono Ciebie ściskam i uściskaj od nas swojego syneczka od moich dzieci :*
    duże duże buziaki
    ps jeśli mogę pomóc to pisz
    aninap@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, niezwykle atrakcyjne miejsce, super wpis, doskonale opisany, prawdopodobnie od czasu do czasu odwiedze twojego bloga, bo naprawde ogromnie mi się tutaj u Ciebie podoba, pozdrawiam Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga :) Genialny jest :0

    OdpowiedzUsuń