poniedziałek, 31 października 2011

Candy

      Kochane moje, piszę, bo właśnie zajrzałam w statystyki i zobaczyłam, że nadeszła wiekopomna chwila, otóż został pobity rekord odsłon  mojego bloga i w dniu dzisiejszym, do godziny 23.30 odwiedziło mnie aż 138 osób! Uwierzyć nie mogłam, aż olśniło mnie, że może nie wszystkie doczytałyście post z kolczykami mojej Siostry w roli głównej i sprawdzacie wyniki i nic.... A przy końcu wspomnianego posta podałam informację, że losowanie candy muszę odłożyć "na po świętach". Byłam pewna, że do wtorkowego wieczoru nie będę miała dostępu do internetu i choć obawa okazała się nieuzasadniona, to niestety z tej przyczyny nie jestem wyposażona w odpowiednie narzędzia, tj. aparat foto, żeby uwiecznić moment losowania i potwierdzić w ten sposób swoją wiarygodność. Bardzo Was proszę o cierpliwość, w środę najpóźniej przeprowadzę komisyjne losowanie i ogłoszę wyniki. Tymczasem życzę Wam dobrej nocki, ja też już się kładę, bo jutro pobudka bladym świtem i kolejny dzień w drodze. Dobranoc, pa pa!

4 komentarze:

  1. Nie martw się...mną na przykład ten fakt nie wstrząsnął...Do środy bardzo niedaleko :)
    Dobrej Nocy i Tobie.Ja właśnie skończyłam czapkę i szal dla mojej Bzdurki i też zmykam do łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To może ja się jeszcze załapię na losowanie:) ??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A Turkisia to dziś w nocy nie spała
    i paznokcie obgryzała
    tak czekała ;o)
    aż niechcący wiersz napisała ;o))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolna dziewuszka z tej Turkisi :)

    Trilli, bardzo się cieszę, że nie naruszyłam Twojego spokoju :D

    OdpowiedzUsuń